Bokig

Verklighetsbaserade o sanna böcker.

Ego girl

Kategori: Kändisar

Författare: Carolina Gynning
237 sidor
utgiven 2005



Ego girl. Då Carolina Gynning var med i dokusåpan Big Brother blev hon känd i hela Sverige.

 

På baksidan av boken står det "Efter tre månader i Big brother huset steg Carolina Gynning ut som vinnare och superidol". Själv säger jag WHAT?!? Jag koppla Carolina som en mediakåt, storbystad bimbo som till varje pris vill bli känd. Jag läste boken för att jag var nyfiken men sanningen är att jag tog mig bara igenom hälften. Visst var det intressant på vissa ställen men långt ifrån så pass att det räckte. Jag orkade inte läsa den och när min kompis ville låna boken blev det en perfekt ursäkt till att lägga den åt sidan. Kanske är det min dåliga attityd gentemot Carolina som gör att jag ogillade boken redan från början? Hur som helst blev detta den första boken jag inte läst klart....