Bokig

Verklighetsbaserade o sanna böcker.

Robbie

Kategori: Kändisar

Författare: Magnus Sundholm
192 sidor
utgiven 2006

 

Robbie Williams slog igenom på 90-talet som en av medlemmarna i gruppen Take That. Numera är han en känd soloartist som hållit sig kvar på toppen i flera år.

Jag blev nyfiken på Robbie som person efter att ha läst om hans skandal beteende i tidningarna. Gruppen Take That har aldrig intresserad mig och jag tror faktiskt inte ens att jag hört någon av deras låtar. Ganska snart går det upp för mig att Robbie själv inte har något med boken att göra, den är skriven av en reporter från aftonbladet. Boken är tråkig och liknar mer en skoluppsatts med skvallertidningar och internet som underlag, inget jag skulle rekommendera. Redan efter några kapitel hade jag lust att stänga boken för gott. Är du sugen på att läsa denna kan du lika gärna googla runt och få samma resultat.